25 lipca 2013

O O 5. Sztuka polega na tym by przyjąć stratę z pokorą!


 Ello!

  Przepraszam, ze dawno, dawno mnie tu nie było, ale cóż tak bywa. Nie zawsze mam czas, za komentarze przy poprzednim poście bardzo dziękuję. To właśnie dzięki nim mam chęć pisać tę notkę. Wakacje mijają szybko! Szkoda -.- . No, ale cóż.. wszystko co dobre kończy się za szybko, a potem jest smutek. Wiem, że na jakieś 1OO% będę miała niedosyt po wakacjach, że mogłam więcej poszaleć i wgl. Zaczęłam wychodzić na spotkania ze znajomymi i dużo czasu spędzam z nimi, a potem siedzenie przy komputerze do późna. Ale i tak to lubię! W ostatnim czasie byłam na zakupach, no cóż za dużo to nie kupiłam. W cropp'ie taka wyprzedaż była! Kupiłam tam czarny fullcap z białym napisem 'BAD', naszyjnik z pixselowym sercem, naszyjnik 'Epic!', kolczyki i pierścionek. Widziałam fajne t-shirty z pingwinami z Madaskaru ^^. Chciałam sobie kupić, ale trochę za drogie, może będą później tańsze? W haus'ie natomiast moją uwagę skupił kremowy, luźny sweter z serduszkiem. Z bratem na spółkę kupiliśmy płytę Green Day i Linkin Park, a drugiego razu kupiłam płytę Guns N’ Roses! Wiem, że ten ostatni zespół to starocie, ale ja słucham muzyki, a nie czegoś przypominającego muzykę. W empiku nabyłam te płyty i karteczki samoprzylepne. W jakimś innym sklepie kupiłam torbę w azteckie wzory i prześwitującą koszulę w kwiatki. Jest cudna. Będę ją nosić do bokserki i leginsów. Najbardziej wartościowym zakupem było Mp4. Tak, tak.. wiem, dawno już to wyszło z mody! Ale ja lubię słuchać muzyki, a na telefonie zaraz bateria się rozładowuje. ;D Mnie ten zakup bardzo cieszy. Na allegro szukam jeszcze ciekawych słuchawek. Ostatnio zaczęłam bardziej interesować się muzyką, a to dlatego, że muszę coś zgrać na te Mp4. Mam już 116 piosenek!
  Przepraszam, że ten post nie jest taki jak poprzednie, o przemyśleniach, ale pomyślałam, że czasem przyda się coś innego. Po prawej stronie wstawiłam obrazek o reklamie bloga, byłabym wdzięczna gdybyście lajkneli tą stronkę! Postaram się dodawać posty regularnie. A teraz czas na cytat. Piss joł!
"Wspomnienia bolą Jak otwieranie rany
Krytykuję siebie po raz kolejny
Ty wszystko przyjmujesz
Jestem bezpieczna tutaj, w moim pokoju
Chyba, że spróbuję zacząć od nowa
Nie wiem, o co warto walczyć
Ani po co muszę krzyczeć
Nie wiem, dlaczego prowokuję
I mówię to, czego nie mam na myśli
Nie wiem, w jaki sposób stałam się taka
Wiem, że to nie jest w porządku."
  


Ich liebe dich! Ich vermisse dich! Ich erinnere mich an Sie. Ich leide...


 Kocham cię! Tęsknię za tobą! Pamiętam o tobie. Cierpię...

A wam jak mijają wakacje?  Byliście już na wakacyjnych zakupach?


Ps. Tak, lubię niemiecki!


/tum

50 komentarzy:

  1. Jak nie kupilas duzo? Duzo kupilas! :D.pokazesz te rzeczy? :3 super cytaty i nawet to po niemiecku choc nigdy niemieckiego sie nie uczylamxd

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha widać że lubisz niemiecki :)
    Pokaż swoje zakupy w następnym poście :)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadaj częściej ;)
    ajszoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wpadaj częściej ! :)
    ajszoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny blog i spadające serca

    pozdrawiam i zapraszam

    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem kupiłaś dużo. A tak w ogóle pokażesz zdjęcia?

    Ja niemieckiego będę się uczyć od września - w szkole.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! <3 Ciekawie piszesz! Na pewno będę zaglądać tu częściej :*
    Zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny post :)
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog zapraszam do mnie ;)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog <3
    Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do obserwacji naszego bloga : http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo kupiłaś ooo tą czapke widziałam w cropp'ie. Fajny blog
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero się wybieram na takie zakupy ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny blog pozdrawiam

    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydajesz mi się być bardzo oryginalną osobą. Też nie lubię słuchać muzyki na telefonie. Będę jeszcze mniej modna niż Ty, bo ja słucham na mp3 ^_^
    Zadziwiłaś mnie tym, że lubisz niemiecki, zazwyczaj spotykam się z tym, że ludzie narzekają na ten język. Tak jak mówiłam, wydajesz się być oryginalna. Będę jeszcze wpadać, jak dalej będzie tak dobrze, to zaobserwuję :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk / wpadniesz w wolnej chwili?

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko jaki świetny post i w ogóle blog <3 Ja też lubie niemiecki :)

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chciała mieć taki fullcap <3.
    Aaa, oddaj płytę Linkin Park *,*

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe, widać , że lubisz niemiecki ;)
    Zapraszam : Loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog i szablon *__*
    Niemiecki? DU! DU HAST! DU HAST MICH!

    obserwuje :P
    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O rety, rety, rety, ile bym dała za płytę LP ! <3
    Super blog ! <3

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mi wakacje mijaja swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny blog, uwielbiam ;)

    zapraszam do siebie, nie pogardzę komentarzem albo obserwacją i z pewnością się odwdzięczę ;)

    http://chillbitches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog. ;)
    A wakacje mijają dobrze. :)
    Obserwuje.

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna notka :)
    ogólnie super blog,obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog. Niestety mam to nieszczęście , że mój pan od niemieckiego jest strasznie tępy i zamiast nas uczyć to puszcze nam filmy. HUREJ <3 :D

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com
    Obserwujemy? <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Faajny blog! U mnie jak na razie nudne wakacje :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodobało mi się tu i obserwuję liczę na to samo :D

    shi-shi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny bloog... Będe wpadać tu częściej :)) Ja już obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz :))

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog, naprawde ładnie piszesz :D
    Obserwuje i licze na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam na telefonie 471 piosenek na razie :P
    Fajny pomysl na post.
    Ja mam na razie, i pewnie cale takie beda, fatalne wakacje...
    Pozdrawiam!



    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nowy post! Zapraszam do mnie ajszoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post ;)
    ja na mojej MP4 mam ponad 700 piosenek xd hehe ;-)
    obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja mam na MP4 800 piosenek :)
    Super post :D

    http://4reveryoung69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Po wakacjach też tak mam, czuję, że zmarnowałam lato i wgl. Ładny gif. :d
    Obserwuję i pozdrawiam ;)
    http://truelifebev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię Croppa, bo bardzo często właśnie są tam wyprzedaże. Ja to zaś praktycznie cały czas siedzę na kompie od rana do jakoś trzeciej w nocy, a później oglądam telewizję i spać. I następny taki dzień. No cóż, lubię być sama, to fakt, ale powoli mnie to już dobija, bo w ciągu całego tego miesiąca na dwór wyszłam tylko dwa razy. No, ale jak mnie nie chcą, to nie. Nie będę płakać z tego powodu. Ja na swoim ipodzie mam z 500 utworów. Pousuwałam większość utworów typu AC/DC, Nirvana, bo już ich nie słucham. Ba, nawet mnie już ich utwory denerwują.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym.
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. dziewczyno świetny wpis, wszystko super opisałaś.:) Czekamy na post o tym co kupiłaś - rób zdjęcia i wrzucaj na bloga.:) + Zapraszam do mnie. Może obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy blog, spodobał mi sie. Myślę że będę często tu wpadać. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://livethemometn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog :3.
    obserwujemy?

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post :)
    Zapraszam do siebie : allwayssmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Też lubię taką muzykę ! :)

    Obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja neistety teraz nie mogę się spotykać z przyjaciółmik dlatego, że wszyscy wyjechali, no ale niedługo jadę z moją przyjaciółką na tydzień na Mazury więc wreszcie coś innego.
    Dla mie najważniejsza jest piosenka, a nie zespół. Nie lubię gdy się mówi, że to jest stary zespół, no i od razu przez to się już nie lubi ich piosenek które są z pewnością bardziej wartościowe niż teraz popularne zespoły.

    http://pola-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. wow ! świetny blog ! i te nutki i serduszka pojawiające sie pod dłonią ! Swietne ! Gratuluje pomysłu ! Trzymaj tak dalej ; * <3 ~ smile xx

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny post i genialny blog ;) Muzyka też spoko :)
    zapraszam, life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post :3 Zapraszam do mnie, bo jest nowa notka :))

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze dziękuję! :)

Obs = Obs
Kom = Kom