28 sierpnia 2013

O O 7. Seien Sie sich.

 Ello!


Seien Sie sich.- Bądź sobą. 
  
Ostatnio nękają mnie pytania o życiu. Spróbuje sobie na nie odpowiedzieć. Choć niektóre wypowiedzi mogą być dość kontrowersyjne, no ale sami przyznajcie, że powinnam być szczera, być sobą, a nie jakimś sterowanym robotem, czy marionetką.
 Pierwsze pytanie, najobszerniejsze: 'Jak być sobą?'.  Jest tak wiele pytań, a odpowiedzi wciąż brakuje. Bo to nie są pytania na odpowiedź tak/nie. Tu trzeba się wykazać. Pomyśleć. Zaprezentować własną wizję. Zmusić innych do refleksji. Może zachowuję się jak filozof, ale staram się myśleć. Jeśli myślę, to coś wiem. Tak sądzę. Bycie sobą jest w porządku. Każdy to potwierdzi, a bynajmniej myśli, że tak sądzi. A to bzdura. Nie można być sobą, bo jest się innym. A bycie innym to zło. A złego się nielubi. To nie jest moje zdanie, ale tak twierdzi większość współczesnego społeczeństwa. Być sobą? To by było zbyt proste. Lepiej być sobą, ale z cechami większości ludzi? Lepiej chować się za maską? Lepiej być sobą, ale tylko w samotności?
 Przecież to nie ma jakiegokolwiek sensu. Przykre jest to, ze będąc sobą można stracić wielu znajomych. W tym sensie, że masz swój ekstrawagancki styl i nie chcę się z tobą spotykać, bo to obciach. Jaki obciach? Kolegujecie się, bo ktoś ma ładne ubrania? Śmieszne. 
 Na pewno zauważyliście w swoich znajomych sprzed lat, że się 'zmienili'. Owszem, może się tak wydawać, ale nie pomyśleliście, że w końcu mieli odwagę pokazać prawdziwych siebie? To złe? Nie, to jest właśnie bardzo dobre. Tylko jest taki problem, że ludzie 'zmieniają się' najczęściej na złe. Niestety nikt nie jest idealny! Zawsze to powtarzam.
 Zachęcam was do przemyślenia tego jak być sobą. Bo zazwyczaj nie wychodzi nam to na rękę. A ja mam to wszystko gdzieś. Mówcie, co chcecie, myślcie, co chcecie, lecz pamiętajcie, że jest tu osoba będąca sobą. Bez żadnej maski, za żadną zasłoną.. Cieszcie się życiem, puki możecie, bo mój etap radości z życia się kończy, a właściwie już się skończył. A to wszystko przez bycie sobą. Przez jedną przeklętą nieśmiałość. To ona zabiera mi to wszystko, co jest dla mnie najważniejsze i najcenniejsze. Miłość. ♥

Łatwe życie, Wolna miłość
Sezonowy bilet na przejażdżkę w jedną stronę
Nie chce niczego, pozwólcie mi być
Biorąc wszystko bez wysiłku
Nie potrzebuję powodu, nie potrzebuję rymu
Na nic bym tego nie zamienił
Idąc na dno, czas imprezy
Moi przyjaciele też tam będą.

/tum

6 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, jestem zdania, że ludzie nigdy się nie zmieniają. Po prostu z sekundy na sekundę, z godziny na godzinę, z dnia na dzień, z roku na rok poznajemy ich bliżej. Poznajemy ich prawdziwe "ja".

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://czarna-parada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie wiem jaki styl chciałabym mieć
    metal? czy może trochę lżej i po prostu rockowe ciuchy?
    a może dziewczęco, nie istotne że słucham ciężkiem muzyki? albo może bycie SWAGIEM jest ok?
    takie laski to zawsze fejmy i mają chłopaków ? ;_;

    nie wiem, wiem tylko że szukanie siebie jest mega trudne

    zapraszam:
    uszatkaa.blogspot.com

    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kliknęła w baner z butami, na samej górze paska, po lewej stronie
    będzie wspaniale i dziękuję <3 jeśli mogę się jakoś odwdzięczyć to napisz :)

    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt : nikt nie jest idealny ;)
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas - mamy nadzieję, że znajdziesz u nas coś dla siebie ;)
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/ + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie nigdy się nie zmieniają, ale to moja opinia ;)
    ag-agaa.blogspot.com---obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się czyta twoje notki :)
    Jesteśmy pod wrażeniem!
    Znamy ten problem z BYCIEM SOBĄ i to doskonale. Ludzie często się oszukują że są kimś innym.... :(

    Zapraszamy do nas (właściwie dopiero zaczynamy, ale odwiedzić nas mimo wszystko można)
    Zależy nam na komentarzach :D

    http://gosiakwiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, jestem tu nowa i mam nadzieje, że zaobserwujesz mojego bloga - tak jak ja twojego > quesslove.blogspot.com ( przy okazji świetnie piszesz ! )

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze dziękuję! :)

Obs = Obs
Kom = Kom